کاغذ تیشو چیست ؟

نسترن
دستمال کاغذی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟
28 تیر 1399
کاغذ تیشو

در واقع همان دستمال کاغذی قبل از برش و به شکل در آمدن است. این نوع کاغذ معمولا دارای وزن استاندارد ۱۴-۱۶ گرم در متر مربع است.چندین کارخانه تولید کاغذهای بهداشتی در کشور فعال هستند که برخی از آنها عبارتند از شرکت نو ظهور، حریر خوزستان و لطیف که تیشوی تولیدی این واحدها جهت تبدیل به دستمال کاغذی، حوله کاغذی، دستمال توالت و دستمال سفره است .

تولید این کاغذها در کشور نسبت به سایر کاغذها از قبیل کاغذ چاپ، تحریر، روزنامه، مقوا و کاغذهای بسته بندی در حد پایین تر قرار دارد و علت آن را می توان کمی مقدار مصرف آنها در سبد مصارف خانوار جست وجو کرد. با توجه به استفاده روزافزون از محصولات ذکر شده با توجه به بالا رفتن سطح فرهنگ جامعه و رعایت بهداشت ، نیاز به تولید تیشو که ماده اولیه اصلی تولید این محصولات می باشد نیز بسیار ضروری می باشد . محصولات طرح انواع تیشو جهت تولید محصولات مختلف از جمله انواع دستمال کاغذی ، کاغذ توالت ، حوله آشپزخانه ، دستمال سفره و …. می باشد .

یکی از مهمترین شاخص های رشد اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی در هر جامعه را میزان مصرف کاغذ در آن جامعه می شناسند، به طوری که افزایش مصرف کاغذ چاپ و تحریر و روزنامه نمادی از رشد فرهنگی و رشد مصرفی انواع کاغذهای بسته بندی و مقوای صنعتی را نشان رشد اقتصادی و افزایش میزان مصرف کاغذهای بهداشتی را ناشی از رشد و بهبود بهداشت در آن جامعه می دانند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.